Naguaali Foorumin päävalikko Naguaali
Nagualismi ja Castaneda

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Epäorgaaniset olennot valvetilassa nähtynä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Naguaali Foorumin päävalikko -> Naguaalin kosketus  
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jagge
Site Admin

LähetäLähetetty: Per Hei 11, 2008 23:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Unohdus kirjoitti:
en tuntenut uhkaa, jota itsetärkeyden kyllästämä mieleni joskus tuottaa, vaan iloa ja riemua, onnellisuutta tuosta tapaamisesta. Jäin kaipaamaan tätä olentoa, ja toivonkin hartaasti että tämä tapahtuisi uudelleen.

...

Kuten mainitsin, itsetärkeyteni taisikin olla suurin esteeni. Tekemistä riittää. Rolling Eyes

Tuo oli hieno oivallus tuo että uhkan tunteet liittyvätkin itsetärkeyteen! Tämän koetan itsekin muistaa kun tulee seuraavan kerran pelkoja ja angsteja.

Harmittaa kun kerran tietoisessa unessa nuori nainen tarttui minua käsivarresta kiinni, ja minä vain uhkasin häntä että lyön jos ei päästä irti. Ties mitä hän olisi minulle näyttänyt jos vain olisin lähtenyt tyynesti hänen mukaansa. Mutta kun sitä on niin aggressiivinen ihan vaan oman pelkuruutensa vuoksi, sen vuoksi että varjelee sitä hemmetin omaa itseään kuin kallistakin aarretta.

Laughing Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Naguaali Foorumin päävalikko -> Naguaalin kosketus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa