| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lilledrue Flettestrikk

Ble Medlem: 30 Sep 2008 Innlegg: 677 Bosted: Jølster
|
Skrevet: Man Nov 02, 2009 19:14 Tittel: |
|
|
Eg kan være vertinne i februar og mars iallefall
(Men kva meinast med prioriterte trådar, og korleis gjer ein det?) _________________ Kom gjerne innom bloggen min: http://www.ceccekroken.blogspot.com/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Julekurven Sjæfsstrikker :)

Ble Medlem: 12 Okt 2007 Innlegg: 3077 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Man Nov 02, 2009 20:33 Tittel: |
|
|
Når du går inn i en kategori ser du noen ganger at trådene er merket "prioritert" eller "annonsering" slik at trådene havner øverst. Noen ganger settes slike merker på tråder som skal ligge øverst i en måned. Augusttemaet i august, f.eks. Det er da viktig at man fjerner dette når august er ferdig.
Man setter disse merkene når man lager trådene, men det er bare moderatorer som har tilgang til å sette dem.
Du kan få en måned i første omgang, så ser vi om andre vil også  _________________ Alt om NSF
Erlend: takk til Kristine for å bevise for meg at jeg kan tenne på damer med strikkepinner |
|
| Til Toppen |
|
 |
Therese Bestevenninne

Ble Medlem: 02 Jun 2008 Innlegg: 209 Bosted: Askøy
|
Skrevet: Tir Nov 03, 2009 20:33 Tittel: |
|
|
Jeg kan gjerne ta en mnd også februar, mai, juni, passer ihvertfall _________________ Mamma til tre prinsesser og en prins |
|
| Til Toppen |
|
 |
ToveLisbeth Bestevenninne

Ble Medlem: 29 Jan 2009 Innlegg: 302 Bosted: Hareid
|
Skrevet: Tor Nov 05, 2009 00:57 Tittel: |
|
|
| jeg kan ta januar |
|
| Til Toppen |
|
 |
lillemeg Flettestrikk

Ble Medlem: 01 Sep 2008 Innlegg: 794 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tor Nov 05, 2009 14:55 Tittel: |
|
|
Jeg kan sikkert ta en mnd etterhvert. Får nesten se hvilke måneder det er behov for vertinner. _________________ http://lillemegshobby.blogspot.com/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Strikketussa Vrangbord

Ble Medlem: 22 Mar 2009 Innlegg: 231 Bosted: Sarpsborg
|
Skrevet: Tor Nov 05, 2009 15:43 Tittel: |
|
|
Jeg kan sikkert også ta en måned. Samme hvilken  _________________ Bloggen sist oppdatert 20. november 2009 |
|
| Til Toppen |
|
 |
|