| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
pakkalakka Rillestrikk

Ble Medlem: 04 Nov 2009 Innlegg: 15 Bosted: Mo i Rana
|
Skrevet: Tor Nov 05, 2009 20:55 Tittel: Fine butikker i Bergen? |
|
|
Hei, hei alle sammen!
Jeg skal fly til Bergen i morgen, og lurer på om noen vet av fine butikker jeg burde ta meg en tur innom? Gjerne sånne med garn i da.....
Er så heldig å ha heeele dagen til å bare gjøre koselige ting  |
|
| Til Toppen |
|
 |
lillemeg Flettestrikk

Ble Medlem: 01 Sep 2008 Innlegg: 795 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Fre Nov 06, 2009 15:58 Tittel: |
|
|
Disse garnbutikkene har du i Bergen:
Aunes Interiør (Sotra)
To Damer (Askøy) Anbefales!
Pinnsvin Design (Laksevåg)
Nilssen på Bryggen
Modellstrikk (Vaskerelven)
Knapphuset (Øvre Ole Bulls plass) Rett vedsiden av den blåsteinenHusfliden (Vågsallmenningen)
Husquarna (Åsane storsenter) Dårlig butikk.
Må legge til at det ligger en på togstasjonen. _________________ http://lillemegshobby.blogspot.com/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
evassva Glattstrikk

Ble Medlem: 14 Feb 2008 Innlegg: 89 Bosted: Svanøy
|
Skrevet: Lør Nov 07, 2009 10:03 Tittel: |
|
|
| Denne oversikta var fin å få for meg også. Eg bur i periodar i Bergen. Sist eg var der, var eg på Modellstrikk. Mykje bra der, og god service. |
|
| Til Toppen |
|
 |
pakkalakka Rillestrikk

|
Skrevet: Lør Nov 14, 2009 12:57 Tittel: |
|
|
| lillemeg skrev: | Disse garnbutikkene har du i Bergen:
Aunes Interiør (Sotra)
To Damer (Askøy) Anbefales!
Pinnsvin Design (Laksevåg)
Nilssen på Bryggen
Modellstrikk (Vaskerelven)
Knapphuset (Øvre Ole Bulls plass) Rett vedsiden av den blåsteinenHusfliden (Vågsallmenningen)
Husquarna (Åsane storsenter) Dårlig butikk.
Må legge til at det ligger en på togstasjonen. |
Tusen takk for fine listen selv om jeg var ute i så siste liten at jeg ikke fikk sett den før jeg reiste......
Jeg var bare i sentrum jeg da - men fant Nilssen på Bryggen helt selv - men gikk for første gang ut av en garnbutikk uten å ha handlet garn!! En del andre dingsebomser selvfølgelig men likevel da.... Tror butikken var for organisert til at jeg fikk det til eller noe.... Vet ikke helt hvilken unnskyldning jeg skal bruke.....
Men frykt ikke! Jeg ble ikke tomhendt etter bergensturen! Fikk da med meg en pose nydelig lillla ullteppegarn fra sparkjøp
Og intens vindusshopping i en kjempekoselig garnbutikk - som var stengt da jeg fant den men det var kanskje like greit.....
Hadde en kjempefin tur og kosa meg masse i bergen  |
|
| Til Toppen |
|
 |
lillemeg Flettestrikk

Ble Medlem: 01 Sep 2008 Innlegg: 795 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Lør Nov 14, 2009 13:05 Tittel: |
|
|
Er enig i at Nilssen på Bryggen er for ryddig. Får liksom ikke sett garnet helt. Og det at kassen står nesten i midten er litt rart, føler at de ansatte følger meg med blikket  _________________ http://lillemegshobby.blogspot.com/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
pakkalakka Rillestrikk

|
Skrevet: Lør Nov 14, 2009 13:14 Tittel: |
|
|
| lillemeg skrev: | Er enig i at Nilssen på Bryggen er for ryddig. Får liksom ikke sett garnet helt. Og det at kassen står nesten i midten er litt rart, føler at de ansatte følger meg med blikket  |
*kniser* nå følte jeg meg med ett litt mindre rar ja det er noe der - fikk liksom ikke utløp for min indre tafser  |
|
| Til Toppen |
|
 |
|